Autor Subiect: Mitsubishi Pajero - Metaltop Wide [Tamiya] scara 1:10  (Citit de 13342 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline green_ice

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 325
Episodul 2 - Asamblarea
pot sa spun si eu [marea majoritate o recunosc] ca asamblarea este faza cea mai placuta dintre toate, poate chiar mai placuta si decat faptul de a te juca in sine cu masinuta..
eu am montat kit-ul in 3 seri la rand, cam 2 ceasuri pe seara... cu grija si rabdare la fiecare detaliu...
mi-a placut extrem de mult, si parca mi-as mai lua oricand una, numai de dragul montajului :)





inainte de inchiderea capacelor finale, am uns piesele peste tot... acolo unde era indicat in manual





dedesubt...





























telescoapele...





manualul te indruma pas cu pas, nu ai cum sa faci nici cea mai mica greseala...













cauciucurile trebuiesc lipite de genti cu un adeziv gen 'super-glue'



bateria are lacasul ei special... se poate scoate foarte frumos pentru incarcare, nederanjand restul componentelor...













toate piesele sunt foarte realistice...







proiectoarele...









siguranta care tine oglinda...



aproape gata...





instalarea servo-ului...



si restul componentelor electronice...



si a butonului de pornire-oprire...



piesele ce au mai ramas, dupa terminarea montarii...





va urma (in episodul urmator: vopsirea)

Offline AdyAero

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 3.265
  • Gen: Bărbat
  • 1:72
Arborele cardanic ramane asa neprotejat ? Nu e afectata functionarea de pamant?

Offline paul

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 763
  • Gen: Bărbat
TE ROG MULT PUNE VASELINA PE ANGRENAJE !!!!!!!!!!!!!!!!

TE ROOOOOOOOOOOG !!!!!
Salutari, Paul :D

VIPER

  • Vizitator
Nu prea este masina de mers prin noroaie, electronica nu este protejata la umezeala...

P.S. a scris mai sus ca a uns piesele unde se cerea in instructiuni ;)

Offline AdyAero

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 3.265
  • Gen: Bărbat
  • 1:72
Nu ma refer la noroi, ci la pamant. In filmultul pus de el se vedea un Pajero cum se chinuia sa treaca niste obstacole, era un deum de tara. Pamantul ala nu afecteaza arborele, ii ingreuneaza miscarile?

VIPER

  • Vizitator
E ca in viata reala ;) In mod normal, da.

Offline green_ice

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 325
@ paul, cum bine a observat si VIPER, piesele sunt f. bine unse, totusi marea majoritate a pozelor sunt facute inainte de a fi unse, dupa ungere nu prea am mai stat la poze, le-am montat direct.
@ AdyAero , cum la fel de bine remarca din nou si VIPER, este ca in viata reala, cu unele riscuri..
personal nu am tarat-o prin locuri de genul celor din filmulete, dar am urmarit constant pe unii care au facut-o, si masina nu a creat nici o problema.
Pamantul cu siguranta nu ii creaza probleme la arbore, acesta avand o forta extrem de mare, exista si un semn de avertizare acolo cu privire la degete.. cat timp arborele se afla in miscare.. singurul impediment ar fi ca dupa un timp sa il mai cureti/ungi, pentru o cat mai buna functionare.

Offline green_ice

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 325
inainte de a ma apuca de vopsire, mi-am cumparat si kit-ul de lumini (cel din chenarul rosu) TLU-01:



el permite conectarea a cate 8 perechi de leduri (16 leduri in total)
si deasemenea, tot la el se mai poate conecta kit-ul TLU-02, care aduce in plus mai multe jocuri de lumini.. printre care:
semnalizare in functie de directia de mers, functionare becuri frana la oprirea modelului, functionare becuri marsarier la datul pe spate, etc..






Offline darck_angel64

  • Rookie / Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
interesant exemplar, tare mi-ar placea sa lucrez si eu la unul... )0(

Offline green_ice

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 325
interesant exemplar, tare mi-ar placea sa lucrez si eu la unul... )0(

este o adevarata placere  ;D

Offline green_ice

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 325
Episodul 3 - Vopsirea
acesta a fost episodul cu cele mai multe batai de cap :)
inarmat cu vopsele (mai multe decat aveam nevoie) m-am apucat de treaba:







am impachetat/mascat partea de sus a masinii, pentru a putea vopsi partea de jos in gri











cu partea de jos terminata (vopsita in gri), am trecut la partea de sus ...







rezultatul:













aceasta a fost prima parte a vopsirii... rezultatul NU m-a multumit deloc...
a fost si prima experienta de genul.. dar a fost utila..
n-am imbinat atat de bine cum credeam banda galbena, drept urmare putina vopsea s-a strecurat pe alocuri unde nu trebuia,
deasemenea, finisajele cu negru le-am facut in graba, si fara masking-tape.. drept urmare au aparut greseli ce m-au deranjat mult.



asa ca, dupa ce am pierdut aproape o saptamana cu devopsirea (aici as putea povesti multe), m-am apucat din nou de treaba..
in poza de mai sus, inainte de a 2-a vopsire, am inlaturat stopurile (rosii) - primele de sus - pentru a permite accesul ledurilor



la a 2-a vopsire, nu am mai folosit banda de mascare decat o singura data..
am vopsit direct partea de sus in albastru, iar dupa uscare, am mascat si am dat cu gri restul partii de jos



am dat si pe interior, am zis sa nu se vada urat pe langa aripa.. dar chiar nu era nevoie.. nu se vede din exterior..



dupa inlaturarea benzii... foarte multumit de rezultat !





dupa cum observati, am folosit o alta nuanta de albastru decat la prima incercare..



aici am mascat fata, pentru a putea vopsi masca in negru..
la prima incercare de sus am folosit pensula, dar cele mai bune rezultate se obtin direct prin pulverizare



protectie impotriva vaporilor de vopsea..



aici este intre straturi.. am dat straturi de vopsea foarte subtiri, si dese.. cam 4-5 cred ca am pulverizat..
din cauza ca sunt foarte subtiri, se uscau foarte rapid, la o ora puteam da deja urmatorul..
este mai bine asa, decat folosirea unor straturi de vopsea groase, unde exista riscul 'incretirii' vopselei.. aparitia 'cojii de portocala'





in spate la numar si la stopuri, precum si la chedere, am folosit pensula.. tot asa, in straturi cat mai subtiri



nu a fost o treaba usoara.. iti da putin de lucru..
dar la urma cand obtii rezultatul final, iti dai seama ca merita toata munca
practic cu acest episod se incheie ceea ce era de prezentat in materie de modelism, vor urma doar pozele finale cu rezultatele

va urma (ultimul episod: pozele finale)

Offline FED express

  • Old School & 1/18
  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 1.208
  • Gen: Bărbat
  • You can't stop Rock'n'Roll
treaba de migala cu vopsirea.bine lucrat.din greseli se invata )0(
astept niste filmulete cu teleghidat'ul in actiune.
bravo )0(

Offline green_ice

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 325
Ultimul episod din serie, poze cu automodelul finalizat..
Din pacate am foarte putine poze, cum am mai spus, am neglijat sedintele foto/video, in favoarea jocului..
Oricum, cat de recent ii voi da o alta culoare, si atunci o sa am grija sa-i fac si mai multe poze/filme
















Offline ALEXWRANGLER

  • Rookie / Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 49
  • Gen: Bărbat
  • http://www.clubjeepromania.ro/
Foarte frumosasa macheta sii eu caut sa gasesc un pret bun pt jepul Wrangler din aceeasi categorie.

Offline b_robert87

  • licitatiile mele
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 338
  • Gen: Bărbat
masina scara 1\1 este masina ta?sau poza de pe net )0(
super lucrarea de asamblara si vopsire a machetei,rabdare de chinez