Autor Subiect: Despre evolutia sau involutia machetelor auto  (Citit de 5247 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline klauzephoto

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.090
  • Gen: Bărbat
  • The first 50 years of childhood are the hardest...
Re: Despre evolutia sau involutia machetelor auto
« Răspuns #45 : 02/10/18*, 21 »
e ca la scumpirea barilului de petrol...se face de la 80 la 82 dolari barilul, se scumpeste la noi la pompa cu 1.5 leila litru....se ieftineste de la 100 la 80, se ieftineste si la pompa la noi cu 0.05 lei la litru...sa nu uitam totusi ca exista si machete care la lansare costau 80-90 de marci (ferrari urile de la herpa, acele jouef evolution, art model) si care acum se gasesc pe 10 euro, 20....
« Ultima Modificare: 02/10/18*, 22 de klauzephoto »
Do i kill myself...or do i kill them all?...

Offline adycoke2

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 2.288
  • Gen: Bărbat
  • Bonum vinum laetificat cor hominis!

Offline klauzephoto

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.090
  • Gen: Bărbat
  • The first 50 years of childhood are the hardest...
Re: Despre evolutia sau involutia machetelor auto
« Răspuns #47 : 05/13/18*, 00 »
daca ascultam la final, ne spune domnul narator, ca aceasta este o piesa de muzeu de o valoare inestimabila...am impresia ca este un unicat, nu o productie in masa sau nici macar in serie limitata, un fel de "uite ce pot sa fac eu daca imi pun mintea". Fiind realizata manual, nu vreau nici macar sa ma gandesc cate mii de ore de munca inglobeaza bijuteria aia. O putem considera un standard, un termen de comparatie?...nu as zice. Daca machetele toate s-ar face la nivelul asta, cati dintre noi si le ar mai permite? La fel exista si la 1/43 niste opere de arta, care ne arata ca de putut se poate (la dracu, se pot printa organe umane functionale) dar ramane intrebarea....facute la nivelul asta si cu pretul pe masura, am mai avea noi colectii sau cel mult 2-3 piese solitare de caciula, ce valoreaza cat masina cu care mergem la serviciu?
Do i kill myself...or do i kill them all?...

Online larson

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 591
  • Gen: Bărbat
  • Die Hard With A Vengeance
Re: Despre evolutia sau involutia machetelor auto
« Răspuns #48 : 05/13/18*, 10 »
ce valoreaza cat masina cu care mergem la serviciu?
Vezi, uite, Dacia 1/8 valoreaza mai mult decat aia adevarata...  :/()?!?
Great people talk about ideas.
Average people talk about things.
Small people talk about other people.

Offline andor88

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 957
  • Gen: Bărbat
  • Be a Voice not an Echo
Re: Despre evolutia sau involutia machetelor auto
« Răspuns #49 : 05/13/18*, 11 »
Ce vrei acum și tu, e făcută din tablă de calitate superioară modelului 1/1.  ;)
Heaven is where the police are British, the cooks are French, the mechanics are German, the lovers are Italian and it is all organized by the Swiss.

Hell is where the police are German, the cooks are English, the mechanics are French, the lovers are Swiss, and it is all organized by the Italians.

Offline klauzephoto

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.090
  • Gen: Bărbat
  • The first 50 years of childhood are the hardest...
Re: Despre evolutia sau involutia machetelor auto
« Răspuns #50 : 05/13/18*, 11 »
bai, dacia asta e un model dorit de multi, daca nu exista, plangeau multi dupa ea, asa ca este exact ce trebuie sa fie si cand trebuie sa fie....eu nu am luat o ca interesele mele la machete sint de alta scara, dar daca aveam 1/18 probabil o luam....ca mi se pare mie prea scumpa, e problema mea....ca prefer 10 matrix uri in locul ei, din nou alta poveste, dar dacia aia era necesara...vorbeam aici de standarde si evolutie.....de cum ar fi fost financiar ca modelele sa fie la nivelul ala ca bani...
Do i kill myself...or do i kill them all?...

Offline buruceagga

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 1.376
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar LOGAN 1:43
Re: Despre evolutia sau involutia machetelor auto
« Răspuns #51 : 05/14/18*, 11 »
Din pacate evolutia sau involutia segmentului de machete reduse la scara depinde covarsitor de "piata" . Nu stiu daca la generatiile care s-au jucat pe calculator si nu cu "masinutele" in praf motivatia de a colectiona exista. Segmentul "premium" desi complex este tintit de cei mai multi investitori dintr-un motiv extrem de comun. PROFITUL. Ce mi-asi dori sa inteleg CARE este "motivul" pentru care cineva colectioneaza... ceva.  ;D Ca si predictie m-asi risca sa zic ca, piata "premium" va fi in continua expansiune dar volumele vor fi din ce in ce mai mici. Metodele moderne de scanare, materialele noi si tehncile de realizarea matritelor confera siguranta unor realizari de exceptie. Piata comerciala cred ca se va indrepta catre "jucarele" si nu cred ca in tarile cu traditie vor disparea colectiilede genul DeAgostini unde vor scapa si cate una doua machete mai bune calitativ. Piata Romaneasca ... in involutie clara. Ramane de vazut impactul proiectului DACIA 1:8. 
« Ultima Modificare: 05/14/18*, 11 de buruceagga »

Offline klauzephoto

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.090
  • Gen: Bărbat
  • The first 50 years of childhood are the hardest...
Re: Despre evolutia sau involutia machetelor auto
« Răspuns #52 : 05/14/18*, 13 »
oricare ar fi impactul daciei 1:8, ritmul este de o macheta la 2 ani jumate...speram, cel putin eu, sa vina niste straini (ca romanii nostri respecta traditia si fura daca au ocazia) care sa acopere tot lantul de distributie si sa aduca ceva colectii de pe afara....avand in vedere cat de bine au fost primite toate rebuturile, jucariile, gandacii, fluturii, papusile si restul minunilor, nu am nici o indoiala ca o colectie de machete decente nu ar avea succes....
Do i kill myself...or do i kill them all?...