Dan, eu cred ca vad mai clar situatia, ca nu sunt implicat deloc
tu vinzi marfa deja existenta, nu proiecte , de aceea nu soliciti avans.
am inteles din articolele alea ca unul dintre impedimentele pentru care Tillig nu s-a apucat de macheta aia mai devreme a fost ca piata romaneasca de profil practic nu exista ( 1% din cea poloneza, care este probabil 10% din cea germana - zic si eu
)... si baietii nostri trebuiau cumva sa dovedeasca ca exista un grup de pasionati care-si doresc locomotiva, ca daca nemtii baga banii in productia ei se poate vinde garantat o parte din productie.
au cam vandut pielea ursului din padure, parerea mea
probabil ca si noi astia cu machetele auto am pati la fel daca am comanda ceva ce nu exista, gen ARO 244 de la IXO sau SR 101 de la 1stModels
:
in fine, vorba cantecului...cine are bani are, cine n-are, n-are ... daca dadeau 1 milion de EUR cash la inceput, sa vezi ce lucrau omuletii aia si noaptea ca sa respecte termenele