Ricko a replicat modelul Austin Seven din 1932 sub denumirea Saloon De Luxe.
În 1932 au existat două versiuni saloon, ambele cu șasiu lung (ampatament 2057 mm): RN cu 3 viteze și rezervor amplasat frontal, produs din octombrie 1931 până în octombrie 1932, respectiv RP cu 4 viteze și rezervor poziționat în partea spate, fabricat între octombrie 1932 și august 1934. Se pare că, totuși, modelele RN din ultima lună de fabricație au avut și ele transmisie în 4 trepte și rezervor spate.
Diferențele stilistice sunt minore. Cea mai vizibilă este dată de prezența a două linii transversale aflate pe toată înălțimea părții spate, în lateralele geamului micuț cu rol de lunetă, pe care le are RN (stânga), spre deosebire de RP (dreapta), la care suprafața spate este netedă.
Apoi, linia care pleacă spre față, deasupra pasajului aripii, imediat în continuarea portierei este dreaptă la RN, în timp ce la RP formează un fel de coamă.
Prin urmare, avem de a face cu un saloon tip RN la care caractersitica De Luxe este dată de existența unui sun roof. Cu caroserie din oțel pe un cadru de lemn, avea scaune și interior al portierelor din piele. Motorul de 747,5 cc dezvolta 10,5 CP la un consum de 45 mpg (miles per gallon), adică undeva la 6,3 litri/100 km.
Au fost fabricate circa 2970 unități.
Macheta nu se ridică la înălțimea modelului. Așa mică cum e, are totuși, un aer cochet și aduce, mai mult a machetă decât a jucărie. Faptul că este diecast, cu piese mobile, face să i se ierte multe. Nu doar portierele și lateralele capotei se deschid, ci și parbrizul este rabatabil. Desigur, roțile brachează din volan.
Grila nu este perforată iar fantele capotei sunt doar trasate. Nuanța de argintiu strălucitor care îmbracă cadrul grilei este destul de nefericit aleasă, inducând un aer prea puțin realist. Roof-ul este o simplă bucată cu aspect de carton, care se poate detașa complet. Plasticul care reprezintă geamul farurilor față are oarece bavuri. Un compromis cu vădit impact negativ este dat de reprezentarea singurei lumini spate prin vopsire. Ștergătorul din partea dreaptă (unic) este modelat direct din parbriz. Din fericire, este vopsit corect.
Podeaua este mochetată. Scaunele și bancheta sunt confecționate dintr-un plastic cu aspect și textură de cauciuc. Echipamentele de bord nu excelează la nivel de detaliu. Ferestrele de la portiere sunt ridicate doar puțin peste rama inferioară. Există un singur parasolar, în dreptul șoferului, și acela fix.
Spițele roților par un pic cam prea groase. O notă bună se cuvine pentru strădania de a figura elementele șasiului.
Per ansamblu, dacă nu ești prea cârcotaș și, în plus, îți place modelul real, te poți lăsa cucerit de formele și statura șic ale machetei.