Macheta datează din perioada în care rășinile erau departe de a deveni coșmarul de azi – rabatarea portierelor, a capotei motorului și a portbagajului sau bracarea roților odată cu volanul erau lucruri obișnuite. În plus, specific pentru modelele H61, axul cardanic se învârte. Un alt element inedit în cazul machetei de față este dat de faptul că scaunele, parasolarele și geamurile mici din portiere pot fi (și ele) rabatate.
Exteriorul respectă destul de fidel aspectul modelului real. Din păcate, ramele parbrizului, lunetei și geamurilor laterale, precum și liniile amplasate de-a lungul caroseriei nu sunt piese separate, ci rezultate prin matrițare, un neajuns compensat prin vopsirea lor fără niciun cusur vizibil. Excepția o constituie elementele decorative situate deasupra aripilor frontale, aplicate pe caroserie, o abordare ce neutralizează imaginea de continuitate. De altfel, nici restul pieselor separate (cum ar fi barele de protecție sau grila frontală) nu par a fi lucrate cu prea mare finețe, bavurile prezente fără zgârcenie creând senzația că se potrivesc cu mare greutate în restul ansamblului. Portierele au un oarece joc care face să existe probleme în alinierea lor la liniile caroseriei.
Interiorul este un punct forte, prin redarea aparaturii de bord în detaliu, chiar dacă montajul componentelor care o redă mai scârțâie pe ici pe acolo. Centura de siguranță de la scaunul pilotului este din material textil. Scaunele și interiorul portierelor sunt din plastic, pentru imitarea materialului textil producătorul apelând cu stângăcie la metoda vopsirii. Podeaua (cockpit și portbagaj) este acoperită cu mochetă. Locașul în care ar trebui să se afle roata de rezervă este gol – modelul de curse fiind deposedat de accesoriile considerate inutile (incluzând aici și bancheta spate). Motorul și șasiul arată destul de în regulă.
Cam atât. Pentru un pasionat de modelele deceniului șase și care nu se rezumă la machete premium, versiunea Fabulous Hudson Hornet #92 fabricată de Highway 61 poate să devină o piesă dezirabilă.