Autor Subiect: "Macheta de pe bord" - masini personale si machetele lor la scara redusa  (Citit de 40585 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Diecast

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.225
  • De profesie Dealer de machete
    • Autoart.ro
Sa sti ca ti-o iau in nume de rau.
1) Nu e rabla, e bine intretinuta, nu scoate fum in trafic, nu e mai zgomotoasa decat un dizal (deocamdata, dupa ce repar motorul o sa fie mai silentioasa).
2) E fasneata, pornesc printre primii la semafor, in ciuda celor ce dorm la volanul unei masini cu norma Euro5 si consum de 0.1 %.
3) Daca erai atent, vedeai ca am scris EXTRAURBAN.
4) Preferi siguranta unui Logan care franeaza cu 2-3 m departe la aceeasi viteza?


1. Cand scoate fum deja e bomba, motoarele vechi si noi polueaza fata de cele actuale. Erau alte vremuri si mult mai putine masini la un loc pe strada.
2.3. am dat exemplul cu semaforul , la drum e mai grava situatia, ca sa scoti consum se face coloana in spatele tau pt ca nu vrei sa apesi pedala sa depasesti camionul, iar cel din spate chiar si cu Q7 nu poate sa depaseasca 2 masini deodata.
4. Cine a zis ca loganul franeaza cu 2-3m mai prost? Cu rotile alea subtiri de le avea oltcitul este predispus la acvaplanare. Daca le-ai schimbat , la fel poate si loganul sa-si puna alte anvelope si castiga 5m sigur.

Deci nu sunt de acord cu termenul "bine intretinuta",  mai degraba as zice "uzata moral"


Recomand www.SHOWbox.ro - Vitrine high-end pentru machete 1/18

Offline ksm

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 6.257
io zic ca Olcitu devine masina clasica in 10 ani.... cine are (in stare buna) rupe gura targului  )0(
cumpar masinute cu cheita

Offline Diecast

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.225
  • De profesie Dealer de machete
    • Autoart.ro
Daca o sa le vedem doar duminica la reprezentatii, sa fie.




Recomand www.SHOWbox.ro - Vitrine high-end pentru machete 1/18

Offline AdyAero

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 3.265
  • Gen: Bărbat
  • 1:72
Cu cat cauciucurile sunt mai subtiri, cu atat acvaplanarea se face mai greu pentru ca apa se evacueaza mai repede prin santuri. Un masina cu cauciucuri de 155 nu va acvaplana la fel de mult ca o masina identica cu cauciucuri de 205. Aici intervine si designul cauciucurilor dar de regula situatia se pastreaza.
Deja o dam in off-topic, mai sunt si alti useri cu poze cu masini sau chiar se poate inchide?

klauzeklauze

  • Vizitator
prima...un mosk 408 cu fatza de 1500 din cauza unui accident, pe ea am invatzat sa conduc la 8 ani prin cartier in colentina....actualmente probabil cutii de conserve...

klauzeklauze

  • Vizitator
a doua, o dacie 1300 din 1971, am avut-o 8 ani, masina din fatza careia se dadeau toate bengoasele....actualmente cutii de conserve.
caracteristici constructive:
- 1289 cmc
-3 volume
-piele(la centurile de sigurantza)
-vopsea custom (aplicata manual cu pensula in diferite straturi)
-tuning cu piese de 1310
-jante canada(la un moment dat)
-numeroase imbunatatziri ca sa poa sa mearga macar....

klauzeklauze

  • Vizitator
urmatoarea, o racheta pe gaz 1310 din 1987, folosita 2 ani in paralel cu cea 1300, trapa cu scurgere in masina fix pe scaunul soferului, numeroase eforturi la pornire iarna si dificultati la franare....posibilitate de adaugare portbagaj pe plafon dar nu se mai deschide trapa, punte spate schimbata ca se fisurasera fuzetele, tinichigerie la mare arta, actualmente suruburi si alte alea tabla fiind ceva mai buna.

klauzeklauze

  • Vizitator
si actuala, bmw 320d tuning audio

klauzeklauze

  • Vizitator
p.s.
zilele astea ma duc la mama si o sa pozez masa plianta. CU SCAUNELE CUSTOM CU TOT!

Offline Diecast

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.225
  • De profesie Dealer de machete
    • Autoart.ro
Cu cat cauciucurile sunt mai subtiri, cu atat acvaplanarea se face mai greu pentru ca apa se evacueaza mai repede prin santuri. Un masina cu cauciucuri de 155 nu va acvaplana la fel de mult ca o masina identica cu cauciucuri de 205.

De acord dar doar in cazul in care suprafata santurilor este aceeasi la 155 cu 205mm. Lucru imposibil , pt ca ar insemna sa fie aproape toata anvelopa un sant. Degeaba are apa o distanta mica de parcurs, daca se produce presiune prea mare pe acele santuri debitul fiind prea mare, masina se va ridica peste apa. Intr-o instalatie hidraulica mai intai se ia in seama presiunea si apoi debitul.


Si un raspuns mai putin tehnic:


Damigeana de vin de bea KSM se scurge printr-o palnie intr-o sticla de plastic intr-un anumit timp. Acest timp este dependent doar de dimensiunea orificiului palniei, nu si de lungimea palniei.






« Ultima Modificare: 03/30/10*, 16 de Diecast »
Recomand www.SHOWbox.ro - Vitrine high-end pentru machete 1/18

klauzeklauze

  • Vizitator
nu-l contraziceti ca stie fizica.....bine de tot!!!

Offline ksm

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 6.257
io am avut asa:

1.olcit 12 trs, tatal meu a luat-o noua in 1991 (productie 1989), cand a intrat pe mana mea avea 170.000 km si sasiu a la Mercedes SSKL - plin de rugina

2.Cielo Executive tot de nou, misto masina, stabila, halea cam mult, desi repet, eu cam o calc pe coana acceleratie

3.Solnita Clima 2004, consuma mai putin, mai spatioasa in spate, am dat-o pe la 80.000 km ca incepuse sa cada

4.Logan VAN - l-ati vazut in poze - masina extraordinara, consum mic desi tot asa schimbam pe la 2500-3000 (ca sa nu stric injectoarele), in 2 ani implinise 80.000 de km si nu i-am schimbat un surub! super masina, peste Ford Fiesta - Focus - am la servici si sunt niste porcarii

5. mai conduc de placere Transitu tatalui, desi are comenzi brutale, servo s-a stricat la 25.000 km - Fordurile sunt o porcarie!!
cumpar masinute cu cheita

klauzeklauze

  • Vizitator
io ma gandeam si la poze cu ele...gen "me in front of something" type of picture macar....
si da, am vazut ca subiectl e vechi dar au mai aparut noi useri....si-a mai schimbat lumea masina,....si de machete noi de prezentat nu mai sint asa bani....plus ca sint o gramada care le au si nu le prezinta macar la colectia peronala,nu?...

Bizi

  • Vizitator
1) Dacia 1310 Break. Prima masina noua, din 1996 pana in 2009, timp in care am facut cu ea 75.000 km  ;D



2) Dacia Logan, urmasa Break-ului din 2009 pana in prezent.



3) Land Rover Freelander din 2009, adus din Anglia. Masina de weekend, cum ii zic. Ma folosesc de ea numai cand ma duc prin vreo excursie sau la peste  :P  

« Ultima Modificare: 03/31/10*, 18 de Bizi »

Bizi

  • Vizitator
+ multele altele care au trecut prin mana mea, ca dealer de masini second-hand (pe romaneste, bishnitzar  ;D)