Autor Subiect: Colectia 1/43 - graffiks  (Citit de 10111 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline graffiks

  • Colectionar machete
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 276
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar machete 1/43
Colectia 1/43 - graffiks
« : 07/08/15*, 18 »
 Salutare tuturor! Am să încerc să-mi prezint și eu colecția; o parte din modele au fost prezentate în topicuri individuale dar le voi indexa aici. Dacă în primă fază mi-am dorit o colecție monomarca BMW cu timpul s-au mai strâns și alte modele.

So..here we go!  ;)

1. BMW 318 (1975) (E21) - Minichamps



"Prima generație BMW Seria 3 (E21) a avut la momentul lansării doar motorizări în patru cilindri, toate fiind variațiuni ale motorului M10, cu patru versiuni de putere și cilindree: 316 (1,6 litri), 318 (1,8 litri), 320 (2,0 litri) și 320i (2,0 litri). BMW 316 dezvolta 90 de cai-putere, BMW 318 avea 98 de cai-putere, BMW 320 punea la dispoziție 109 cai-putere, în timp ce versiunea de top, BMW 320i “scotea” 125 de cai-putere. Atunci când a fost lansat, BMW 320i a primit titlul de “cel mai bun sedan din lume” la categoria propulsoarelor până în 2,0 litri. Până în 1980, prima generație BMW Seria 3 era echipată în standard cu o transmisie manuală cu patru rapoarte, iar în 1980 a fost introdusă transmisa manuală cu cinci trepte, a V-a treaptă având raport de transmisie mai mic de 1, permițând astfel un consum mai mic de carburant. Totuși, clienții avea opțiunea de a opta pentru o transmisia automată cu trei trepte, produsă de ZF. Tot opțional se putea opta și pentru o transmisie manulă “sport”, cu rapoarte mai scurte. Inițial, sistemul de frânare se bucura de frâne cu disc pe față și cu tambur pe spate.
Designul primei generații BMW Seria 3 era clar inspirat din cel al primei generații BMW Seria 5 (E12), iar pentru a face diferențierea între versiunile de motorizare, bavarezii au echipat versiunile mai puțin puternice (316 și 318) cu blocuri optice față “singulare, în timp ce versiunile mai puternice (320 și 320i) au primit blocurile optice duble. Important este și faptul că E21 a marcat și primul “interior” orientat spre șofer, regulă ce se păstrează și astăzi în interiorul modelelor BMW. Mai mult, pentru a oferi un plus de siguranță, toate muchiile interiorului au fost rotunjite."

Sursa:bmwblog.ro

Macheta:
 În linii mari mă declar mulțumit de ea întrucât nu există o reproducere mai bună la scară asta - mă refer aici strict la modelul cu două blocuri optice față  (poate în viitor să prindă curaj Spark sau Neo)
+ vopseaua aplicată impecabil
+ interior bicolor
+ evacuare perforată
+ șasiu metalic










« Ultima Modificare: 07/12/15*, 13 de graffiks »

Offline graffiks

  • Colectionar machete
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 276
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar machete 1/43
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #1 : 07/08/15*, 18 »
Continuare:








Offline graffiks

  • Colectionar machete
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 276
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar machete 1/43
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #2 : 07/08/15*, 18 »
Și câteva detalii:

   

   





Offline ekofresh

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.312
  • Gen: Bărbat
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #3 : 07/08/15*, 18 »
Adica nemtesti in general in colectie?

Offline graffiks

  • Colectionar machete
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 276
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar machete 1/43
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #4 : 07/08/15*, 18 »
Eh, nu numai nemtesti. Mai sunt si cateva italienesti si sa vad ce mai e prin cutii. Primele 50 de machete o sa fie BMW.  <-o

Offline ekofresh

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.312
  • Gen: Bărbat
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #5 : 07/08/15*, 18 »
Esti de-al meu daca le tii in cutii sau in dulap :))
Si mie imi plac machetele Bmw, din pacate Minichamps-urile vechi rup pragul.

Offline johann.nunweiller

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 21.107
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #6 : 07/08/15*, 20 »
Frumos!
Spor la postat!

Offline collectionar

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 2.650
  • Gen: Bărbat
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #7 : 07/08/15*, 20 »
Felicitari,pentru initiativa .... iti doresc sa ne prezinti cat mai multe frumuseti....BMW-ul e super.

Offline graffiks

  • Colectionar machete
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 276
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar machete 1/43
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #8 : 07/08/15*, 22 »
Esti de-al meu daca le tii in cutii sau in dulap :))
Si mie imi plac machetele Bmw, din pacate Minichamps-urile vechi rup pragul.

Eh, depozitatul in cutii e solutie temporara. (de un an tot zic asta  ;D)
Adevarat, sunt cam scumpe minichampsurile vechi (la fel si cele noi), dar poti sa le prinzi la preturi ok pe ebay daca le vanezi suficient de mult.

Frumos!
Spor la postat!
Felicitari,pentru initiativa .... iti doresc sa ne prezinti cat mai multe frumuseti....BMW-ul e super.
Multumesc!  sal'tare

Continuam prezentarea cu:

2.BMW 323i Baur (1979) - NEO



Macheta:












Offline graffiks

  • Colectionar machete
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 276
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar machete 1/43
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #9 : 07/08/15*, 22 »






De incheiere:





 sal'tare

Offline yoo1978

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 896
  • Gen: Bărbat
  • 1:43
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #10 : 07/08/15*, 22 »
Bine ai revenit, Sebi!
Hai, pune-te pe treaba, ca ai ce sa ne arati.
Colectia mea: http://miniauto.ro/forum/index.php?topic=18145.0

Cainele moare de drum lung, iar prostul...de grija altuia

Offline johann.nunweiller

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 21.107
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #11 : 07/08/15*, 22 »
Ai o poza cu interiorul?

Offline graffiks

  • Colectionar machete
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 276
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar machete 1/43
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #12 : 07/08/15*, 22 »
Bine ai revenit, Sebi!
Hai, pune-te pe treaba, ca ai ce sa ne arati.
Merci, asa voi face.
Ai o poza cu interiorul?
Momentan doar ce e mai sus, o sa mai fac maine cateva si cu interiorul.

Offline adycoke2

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 2.288
  • Gen: Bărbat
  • Bonum vinum laetificat cor hominis!
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #13 : 07/08/15*, 23 »
imi place ceea ce vad in colectia ta,felicitari!

Offline graffiks

  • Colectionar machete
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 276
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar machete 1/43
Re: Colectia 1/43 - graffiks
« Răspuns #14 : 07/09/15*, 22 »
3. BMW M3 E30 Sport Evolution Ceccoto Edition (1989) - Autoart




"Probabil că cea de-a doua generație BMW Seria 3 este și cea mai populară și mai cunoscută dintre toate. BMW E30 sau “ursulețul” a fost lansat în 1982 cu un design similar cu cel al primei generații, cu toate că diferențele sunt ușor de observat. La capitolul motorizări, E30 a adus poate cele mai importante schimbări de până atunci în gama BMW. Versiunile de intrare în gamă au păstrat propulsoarele generației precedente, astfel că 316 avea tot un motor de 1,8 litri pe carburație și dezvolta 90 CP, în timp ce versiunea 318i era echipată cu același motor de 1.766 cmc, dar pe injecție, și dezvolta 105 CP. In 1986, avem de-a face și cu lansarea primului BMW M3. Cu un motor de 2,3 litru, cu patru cilindri, M3 E30 dezvolta 195 de cai-putere, accelera de la 0 la 100 km/h în 7,2 secunde și avea o viteză maximă de 235 km/h. La numai un an de la lansare, pilotul italian Roberto Ravaglia avea să câștige Campionatul Modial de Turisme la volanului unui BMW M3. În total, peste 17.970 de exemplare M3 E30 au fost vândute, incluzând cele 765 de exemplare cabrio, construite manual, precum și cele 600 de modele M3 Sportevolution, ce aveau sub capotă un motor de 2,5 litri."

sursa: bmwblog.ro