Daca nu avem banutii pentru toate alegem Touringul deci varianta a 3 a.
Masina reala a aparut in primul numar al revistei Ruoteclassiche in anul 1987 luna noiembrie. Acolo gasim un articol interesant despre masina. Revista numarul 1 a fost reeditata acum vreo 2 ani cu ocazia numarului 200 al revistei.
Masina a aprtinut unui colectionar american pana in anii 80 numele este tinut secret. Acesta a primit de la Alfa Romeo la schimb o masina de Formula 1 din cele 6 existente . Masina a iesit campioana mondiala in 1950 cu Farina si 1951 cu Fangio.
Individul a primit una din 1951 incompleta pe care a refacut-o in 1989. Modelul este 158/159. Schimbul evident totalmente inechitabil dar americanul s-a impacat cu ideea. O fotografie a articolului in numarul 20 al revistei in 1989, Questa Alfetta e la mia.
Poza a doua este prima revista din 1987.
Am uitat sa precizez Touringul este unic in lume pe cand prima 2900 lungo a fost produsa in multe exemplare ( ma refer la masinile reale )
Detin intreaga colectie care a ajus aproape la numarul 300. Un semianalfabet care trebuie sa ma apuc sa mangai cartile.... sick