Autor Subiect: RENAULT  (Citit de 42841 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #180 : 02/17/15*, 17 »
1953 RENAULT COLORALE

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: SOLIDO


Renault “Colorale” este un break voluminos produs de Renault în perioada 1950 – 1958.

Pentru a extinde gama, oficiali ai tinerei Regii Naționale a Uzinelor Renault au decis să propună o masină functională, robustă și capabilă să răspundă nevoilor reale ale utilizatorilor, indiferent dacă aceștia locuiesc în orașe, în mediul rural sau în străinătate . Destinat pentru clienții din colonii și mediul rural, noul Renault si-a găsit cu ușurință numele – “Colorale” – împreunare a cuvintelor rural și colonial (COLOniale si ruRALE).

Caroseria a fost ambutisată și asamblată la Chausson în Gennevilliers, iar montajul final a fost făcut la Billancourt. Creat eminamente rațional, Colorale a avut cu caroseria sa mare și solidă, cu volumul său interior si tracțiunea integrală pe unele versiuni, caracteristici, care au dus câteva decenii mai târziu la succesul SUV.

Din nefericire pentru ea, clientela anilor 1950 astepta altceva de la o masină, mai ales la acest nivel de gamă, o caroserie mai plină de satisfacții, mai elegantă și mai strălucitoare. Deși volumele sale au fost armonioase și chiar asemanatoare, privita din fata, cu simpatica 4 CV, Colorale a rămas un break. Ea nu se putea impune prin performanțe strălucitoare.

Sub capotă, se găsea vechiul 4 cilindri “85” cu supape laterale care a apărut pe modelul Primaquatre in 1936, sigur si robust, dar lipsit de putere. Cu o cilindree de 2383 cmc, dezvolta 46 CP dar cu un consum foarte mare. Cu acest motor si o greutate de 1640 kg, Colorale deabia ajungea la 100 kilometri pe oră.

În 1953, a primit un motor nou creat pentru Fregate. Mai modern, a fost, de asemenea, un patru cilindri, de 1996 cmc care dezvolta 58 CP, dar creșterea de putere a fost însoțită de o scădere a cuplului, iar performanțele au fost îmbunătățite doar putin. Rezultatele nu au fost foarte măgulitoare.

Colorale a fost disponibil în cinci variante:

-       sedan cu patru uși numit “Prairie”, care, prin forma sa, a fost mai apropiat de break;

-       în două uși numit “Savane”;

-       furgonetă;

-       pick-up;

-       cabină șasiu.

Toate aceste vehicule puteau fi livrate în versiunea tot-teren cu tracțiune integrală.


Mai multe poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2015/02/17/1953-renault-colorale/
Sursa: http://fr.wikipedia.org/wiki/Renault_Colorale





« Ultima Modificare: 08/14/15*, 11 de mariconst »

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #181 : 02/24/15*, 23 »
1934 RENAULT TYPE YZ4 VIVASPORT

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: NOREV

Renault Vivasport a fost un model din clasa „executive”cu motor în 6 cilindri, introdus de Renault în septembrie 1933 și produs până în aprilie 1935. O versiune cu motor mai mare a fost produsă în perioada decembrie 1934 – februarie 1938.

Cuvântul “sport” din numele mașinii reflecta aplicarea unei formule deja cunoscute prin care motorul de la un model mai mare – în acest caz Renault Vivastella – a fost montat pe o caroserie mai ușoară de Renault Primastella. Performanța a fost mai buna decât la Vivastella sau Primastella, cu o viteza maxima de 125 km/h (modelul din anul 1933).


Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2015/02/24/1934-renault-type-yz4-vivasport/
Sursa : http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Vivasport





« Ultima Modificare: 03/31/15*, 16 de mariconst »

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #182 : 02/26/15*, 10 »
1934 RENAULT TYPE ZC4 NERVASPORT

SCARA:1/43
PRODUCATOR: UNIVERSAL HOBBIES

Renault Nervasport a fost un automobil sport, de lux, cu motor cu opt cilindri în linie introdus de Renault în martie 1932 și produs până în 1935. A avut la baza modelul Nervastella, mai mare și mai greu. O versiune mai simplificată s-a numit Nerva Grand Sport și a apărut în 1935 înlocuind modelul Nervasport, rămânând în producție până în vara anului 1937.


Pentru mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2015/02/25/3036/
Sursa : http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Nervasport





« Ultima Modificare: 03/31/15*, 16 de mariconst »

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #183 : 02/27/15*, 22 »
1949 RENAULT JUVAQUATRE BREAK

SCARA 1/43
PRODUCATOR: UNIVERSAL HOBBIES

Juvaquatre a fost conceput inițial în 1936 de Louis Renault ca o mașină mică și accesibilă ca preț, conceput pentru a se încadra în clasa de impozitare auto 6CV. Juvaquatre a fost lansat la salonul auto Paris Motor Show din 1937. O versiune van (camionette) a Juvaquatre a fost dezvoltată în scurt timp după aceea pentru utilizare comercială și a fost utilizat pe scară largă de către “La Poste”. Când versiunea van a reapărut în 1948, după război denumirea de “camionette” a fost schimbata în “fourgonette”.
Un model break bazat pe van, cunoscut inițial ca “Renault Break 300 kg” a fost lansat abia în 1950. Această versiune, redenumită în 1956 “Renault Dauphinoise”, a rămas în producție pentru aproape un deceniu după retragerea versiunilor Juvaquatre sedan, deoarece amplasarea motorului în spate la modelele 4CV și Dauphine, le-a făcut nepotrivite pentru conversia la formatul break.


Pentru mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2015/02/27/1949-renault-juvaquatre-break/
Sursa : http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Juvaquatre





« Ultima Modificare: 03/31/15*, 16 de mariconst »

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #184 : 03/02/15*, 15 »
1998 RENAULT LAGUNA I BREAK NEVADA RXE

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: UNIVERSAL HOBBIES

Renault Laguna este o mașină mare de familie conform standardelor europene. Prima Laguna a fost lansata în 1994, a doua generație a fost lansată în 2001, iar a treia generație a fost pusă în vânzare în octombrie 2007.
Testele de drum au început în 1991 și au continuat pe tot parcursul 1992, prima generație Renault Laguna a fost lansată în decembrie 1993 ca un înlocuitor pentru Renault 21, inițial fiind doar sub forma de hatchback. Mai târziu în 1995 a fost introdusă o versiune break, cunoscută pe unele piețe ca Laguna Sports Tourer, ce a înlocuit Renault 21 Savanna / Nevada. Acesta a fost inițial lansat ca un 1.8 RN / RT, 2.0RT / RXE și 3.0V6. Un pachet sport cu spoilere si jenti din aliaj a fost disponibil pe versiunile 2.0. Aceasta a coincis cu participarea Renault în campionatele europene de automobilism.
Nivelele de echipare Laguna au fost, în general, mult mai ridicate decât la Renault 21. Chiar de la lansare, toate modelele au fost dotate standard cu servodirectie, geamuri electrice fata, închidere centralizata cu telecomanda. Cele mai multe din gama au avut airbag șofer. Mai târziu au fost introduse airbag-uri duble, sistem frânare cu antiblocare, aer condiționat, precum și un CD-player au devenit fie dotări opționale, fie echipamente standard.

Pentru mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2015/03/02/1998-renault-laguna-i-break-nevada-rxe/
Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Laguna





« Ultima Modificare: 03/31/15*, 16 de mariconst »

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #185 : 06/19/15*, 19 »
2014 RENAULT TRAFIC

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: NOREV

Trafic, modelul 2014, prezintă un design nou, cu modificări majore atât la exterior cât și la interior. Practic și economic, modelul dispune de un arsenal de inovații tehnologice, ce vin în sprijinul utilizatorului, precum și de o gama noua de motorizări. Furgonul este echipat cu noul motor 1.6 dCi dezvoltat de Renault, disponibil inclusiv în versiunea cu dubla supraalimentare, ce permite reducerea consumului mediu sub pragul de 6l / 100km, un nou record pentru acest segment. Noul Trafic este asamblat în uzina Renault de la Sandouville (în regiunea Normandia); Renault se bazează astfel pe trei uzine din Franța pentru fabricarea gamei sale de vehicule utilitare, gama care este lider de vânzări în Europa.

Pentru mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2015/06/19/2014-renault-trafic/


Sursa: http://www.renault.ro/descopera-renault/noutati/2013/noul-renault-trafic-continua-o-poveste-de-succes/




Offline collectionar

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 2.650
  • Gen: Bărbat
Re: RENAULT
« Răspuns #186 : 06/19/15*, 19 »
Interesanta prezentarea.Imi place! :)

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #187 : 07/29/15*, 20 »
2004 RENAULT MEGANE TROPHY

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: NOREV

Continuând tradiția sportivă a Renault 5 Turbo, Alpine, Spider și Clio V6, toate facandu-si simtita prezenta pe pistele europene de curse în ultimii 25 de ani, Megane Trophy – a fost lansat la Paris Motor Show 2004. Designerii Renault au luat Megane Renaultsport 225 și au rafinat liniile elegante. Caroseria a fost micsorata cu 10 centimetri, s-au marit pasajele rotilor si difuzoarele spate, combinate perfect  pentru a o viteza de peste 250 km/h.

Caracteristici tehnice:

– pozitia motorului: fata

– tipul motorului: V6

– cilindree: 3498 cmc

– putere: 300 CP

– cutie de viteze: 6 trepte

– greutate: 900 kg

– viteza maxima: 260 km/h

Pentru mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2015/07/29/2004-renault-megane-trophy/


Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Eurocup_M%C3%A9gane_Trophy




Offline johann.nunweiller

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 21.115
Re: RENAULT
« Răspuns #188 : 07/29/15*, 21 »
Ma bucur sa vad prezentat un nou model Renault.

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #189 : 08/10/15*, 21 »
1902 RENAULT TYPE K

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: NOREV

Renault Type K este un model de competitie al constructorului de automobile Renault din 1902, cu care Marcel Renault câștigă prima sa victorie importantă pentru marcă, în cursa automobilistica Paris-Viena.
După primele serii de « voiturettes » Renault echipate cu motoare De Dion-Bouton, Renault echipeaza acest model « Type K » de curse, cu primul motor Renault, de 4 cilindri, de 3,1 – 3,7 litri, 20 – 30 CP, cu radiatoare laterale, cu o viteza maxima de 130 km/h.

Pentru mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2015/08/10/1902-renault-type-k/


Sursa : https://fr.wikipedia.org/wiki/Renault_Type_K




Offline johann.nunweiller

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 21.115
Re: RENAULT
« Răspuns #190 : 08/10/15*, 22 »
Ma bucur sa reparcurg o parte din colectie.
Felicitari!



Offline NoMad

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 967
  • Gen: Bărbat
  • colectiile fac viata frumoasa :)
    • http://nomadcars.wordpress.com/
Re: RENAULT
« Răspuns #191 : 08/10/15*, 22 »
O "Dofinoază" break, gri - voi primi si eu curand. Frumos exemplarul pe galben, o masinuta cam ciudata, dar simpatica. Faina colectie, Like it!
O experienţă vizuală plăcută :) pe http://nomadcars.wordpress.com/

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #192 : 08/11/15*, 20 »
RENAULT IN PRIMELE COMPETITII

Competiţia a fost mereu un element important în filozofia Renault, prin urmare la scurt timp de la fabricarea primelor exemplare fraţii Renault au hotărât să le probeze în curse. În vara lui 1899 Societe Renault Freres a participat în premieră la cursa Paris-Trouville cu modelul Type A, pilotat de Louis Renault. Renault a câştigat la clasa vehiculelor uşoare, consemnându-se prima victorie Renault în sportul cu motor.

Prima cursă internaţională la care Renault a participat a fost Paris – Viena (1902). Acel eveniment a fost unul foarte disputat, participând 118 echipaje, printre care mulţi britanici cu modele foarte performante. Marcel Renault a câştigat cursa Paris – Viena, la bordul unui model de curse Type K, ce avea un motor de 24 CP, dezvoltat integral de Renault. Avansul francezului a fost de 12 minute în faţa lui Henri Farman pe un model Panhard. Viteza medie înregistrată în cursă a fost de 60 km/h, fapt care aduce notorietate fraţilor Renault în întreaga Europa.

Marcel Renault moare în timpul cursei Paris – Madrid din 1903, o cursă la care au participat 275 de concurenţi şi în care s-au consemnat foarte multe accidente fatale. Din acel moment Renault renunţă la raliuri, fiind aduşi doar piloţi din afara companiei.

În 1906 s-a mai consemnat un fapt istoric, Ferenc Szisz, fostul copilot al lui Louis Renault a câştigat pe un model, construit special de cel care i-a fost mentor, runda a inaugurală a Grand Prix de l’ACF. Acea competiţie este considerată primul „Grand Prix” real. În 1908 Renault câştigă cursa de 24 H din Florida, consemnându-se prima victorie în America a constructorului francez. Pentru următorii ani Renault a devenit un participant obişnuit al evenimentelor Grand Prix, dar constructorii francezi au hotărât la unison să boicoteze aceste evenimente automobilistice.

În 1926 Francois Repusseau câştigă raliul Monte Carlo la bordul unui model Type NM, iar anul următor Ellery Garfield şi Robert Plessier înregistrează un record mondial, parcurgând în 24 de ore 4.167 km cu o viteză de 173,6 km/h la Montlhéry. În 1930 Renault participă cu modelul Vivasix la primul raliu Transsaharian, un fel de strămoş al Raliului Paris Dakar, participare încununată de succes. Înainte de cel de-al doilea Război Mondial, Renault se mai impune o dată în Raliul Monte Carlo în 1935, prin modelul Nervasport, condus de Lahaye şi Quatresous, devansând 170 de competitori. Războiul a curmat însă continuitatea Renault în sporturile cu motor.


Sursa: http://www.promotor.ro/saptamana-brandului/renault/renault-in-motorsport-inainte-de-1950-5460928





« Ultima Modificare: 08/12/15*, 20 de mariconst »

Offline johann.nunweiller

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 21.115
Re: RENAULT
« Răspuns #193 : 08/11/15*, 20 »
Foarte interesanta postarea.
Multumesc pentru informatii.

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 176
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #194 : 08/12/15*, 20 »
1926 RENAULT 40 CV TYPE MC

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: NOREV

Renault 40CV a fost o limuzină produsă între anii 1923-1926.

Inițial a fost lansat cu un motor de 7,5 litri cu 6 cilindri (7539 cc), acesta fiind înlocuit la începutul anilor 1920 cu un motor mai mare de 9,1 litri (9120 cc).

În 1922 40CV a fost echipat cu un sistem servo-hidraulic de frânare.

40 CV-ul a fost înlocuit cu Renault Reinastella în 1928.

Omul de afceri François Repusseau, se inscrie în Raliul Monte-Carlo în 1925 cu un 40 CV limuzina, impreuna cu soferul personal și doi pasageri. Startul cursei se da în 19 ianuarie, pe ruta Tanger, Gibraltar, San Sabastian, Toulouse, Avignon, cu sosire pe 24 ianuarie la Monte Carlo. După un concurs de regularitate în Sospel, Repusseau câștigă cu 5 puncte avans, oferindu-i lui Renault prima victorie intr-o cursa rutiera internationala.

Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/07/1926-renault-40-cv-decouvrable-1/


Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_40CV