Nişte cretini. Numele nu mai reprezintă nimic azi, nu e ca şi cum firma originală şi-ar fi încetat activitatea prin anii 80 şi ar mai fi nostalgici. E foarte greu să "învii" o marcă astfel încât să pară continuatoarea a ceva care a fost important cândva. Gândiţi-vă cât a investit VW în Bugatti în sensul acesta. A lansat vreo 4 concepte înainte de Veyron, a achiziţionat vehicule istorice ale mărcii, printre care două Royale, a renovat castelul Saint Jean, a cumpărat vechiul amplasament şi a amenajat fabrica în aceeaşi incintă unde a început povestea, şi totuşi au fost destui purişti care au strâmbat din nas. Iar cele două Hispano-Suiza ce au făcut din punctele amintite mai sus? Nimic, au copiat o emblemă. Puteau la fel de bine să-şi dea nişte nume originale, dacă era ceva de capul lor stârneau atenţia cuvenită după ce intrau în producţie. Exemplu: Apollo Intensa Emozione. Cei de acolo nu revendică nici măcar cu o jumătate de gură că ar fi urmaşul lui Gumpert Apollo, dar maşina arată interesant, are un V12 proiectat pentru Ferrari, şi a apărut pe toate site-urile de specialitate cu recenzii pozitive.