Autor Subiect: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)  (Citit de 4862 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline DannySS

  • "Don't fight a battle if you don't gain anything by winning"- Erwin Rommel
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 5.510
  • Gen: Bărbat
  • I'm not perfect but I'm LIMITED EDITION ;-)
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #30 : 04/09/14*, 20 »
Nu, muscle car-urile americane nu erau masini comune (si banale) cum erau, de exemplu, Renault-urile din anii '60.

Adevar grait-ai!!!! priest
1:24- American Dream Cars

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.432
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #31 : 04/09/14*, 20 »
Mai mult, acea masina avea pana si centuri de siguranta(cine a vazut filmul stie) .E greu de crezut ca nu poseda faruri.Cu titlu de curiozitate , Ford-ul Mustang nu avea centuri de siguranta.


Poate Mustang-ul din primul an de aparitie.
In schimb, majoritatea masinile europene din epoca nu aveau nici macar o oglinda retrovizoare exterioara, ce sa mai vorbim de centuri de siguranta ...

Offline kta_87

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.944
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
    • automodels.ro
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #32 : 04/09/14*, 20 »
Dacia 1100 nu avea nici manere la portiera!
......

Offline micul alex

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 577
  • Gen: Bărbat
  • daca poti citi asta inseamna ca esti prea aproape
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #33 : 04/10/14*, 12 »

Nu este un muscle car comun, este un Dodge Charger R/T 440 din 1968!

Nu, muscle car-urile americane nu erau masini banale cum erau, de exemplu, Renault-urile din anii '60.





Legat de faruri,uitati-va in poza si cedeti ca pe partea soferului pe grila este scrisul CHARGER R/T,daca va uitati mai atent dunga este intrerupta.
Uitati-va mai spre final la video.
Se deschid ca niste pleoape.

http://www.youtube.com/watch?v=HT6TyMy16LM
NU ALERGA MAI REPEDE DECAT POATE INGERUL TAU SA ZBOARE.
Pasionat de masini clasice,in special dacii stoch si tunarite  .

Offline renault

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 198
  • Gen: Bărbat
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #34 : 04/10/14*, 12 »

Nu este un muscle car comun, este un Dodge Charger R/T 440 din 1968!

Nu, muscle car-urile americane nu erau masini banale cum erau, de exemplu, Renault-urile din anii '60.



Ba da , stiu de gluma.Dar poate nu am sesizat eu nuanta.Cand am spus "comune" , m-am referit la faptul ca genul muscle-car a avut succes f. mare pana la criza petroliera a anilor '70 , moment din care si industria auto americana a trebuit sa renunte la masini de genul "pian cu coada"  s.a.m.d. si asa au aparut si la ei masinile compacte ( ptr. ei ,ca acolo totul e mare).Cat priveste Renault sau Citroen , cine contesta un fapt "banal"cum ar fi conceptul inovator "hatchback"( vezi R16 ) sau avantgardismul (vezi "La Deesse") doar fiindca nu agreeaza marcile europene isi neaga cunostintele in domeniul auto.
E bine sa fii normal dar...cine te lasa?

Offline kta_87

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.944
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
    • automodels.ro
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #35 : 04/10/14*, 14 »
Cine a inventat hatchback-ul? R16? Pardon!? Putina documentare inainte de a vorbi.
1949 Kaiser Vagabond-primul hatchback din istorie!!!
......

Offline DannySS

  • "Don't fight a battle if you don't gain anything by winning"- Erwin Rommel
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 5.510
  • Gen: Bărbat
  • I'm not perfect but I'm LIMITED EDITION ;-)
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #36 : 04/10/14*, 14 »
  Primele incercari din istorie, conform wikipedia:

In 1938, Citroën introduced the Citroën Traction Avant in a "Commerciale" version with a tailgate,[12] initially with a two-piece tailgate, of which the upper piece hinged upwards, cutting well into the roof, and after 1954 with a one-piece top-hinged hatchback.

In 1946, DeSoto marketed the Suburban as a station wagon, but was an extended sedan with a trunk lid that was hinged below the rear window. The model was promoted as offering station wagon utility with the passenger and luggage compartments in one large section with an 8-foot (2,438 mm) reasonably flat floor and equipped with folding rear seats to provide flexibity similar to hatchbacks.[13]

In 1949, Kaiser-Frazer introduced the Vagabond and Traveler hatchbacks. Although these were styled much like the typical 1940s sedan, they incorporated an innovative split rear tailgate, folding rear seats and no separate trunk.[14] They have been described as "America’s First Hatchback."[15]

In 1953, Aston Martin marketed the DB2 with a top-hinged rear tailgate, manufacturing 700 examples. Its successor, the 1958 DB Mark III also offered a folding rear seat. The 1954 AC Aceca and later Aceca-Bristol from AC Cars had a similar hatch tailgate, though only 320 were b
1:24- American Dream Cars

Offline PaulIP

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.263
  • Gen: Bărbat
  • Inima are ratiuni pe care ratiunea nu le cunoaste
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #37 : 04/10/14*, 14 »
Citroen Traction 11F ''Commerciale'' din 1938. Initial, se dorea o versiune comerciala (de unde si numele) a TA-ului. Azi este considerat ca hatchback/masina de familie.
Renault 3/Renault 4 este primul hatchback (propiu-zis) din Europa (1961).
La fel a fost si cu Chevrolet Suburban Carryall (1935), care a fost construit ca o alta masina mare americana, cand, de fapt, cei de la GM au construit parintele tuturor SUV-urilor.
L.E.: @Danny: gand la gand cu bucurie! Mesajul dumneavoastra nu aparea cand am scris eu de TA.
« Ultima Modificare: 04/10/14*, 14 de PaulIP »
Pasiunile ne definesc, ne apropie, ne fac sa privim viata intr-un mod propiu si... nu ne fac sa imbatranim degeaba!

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.432
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #38 : 04/10/14*, 15 »
Ba da , stiu de gluma.Dar poate nu am sesizat eu nuanta.Cand am spus "comune" , m-am referit la faptul ca genul muscle-car a avut succes f. mare pana la criza petroliera a anilor '70 , moment din care si industria auto americana a trebuit sa renunte la masini de genul "pian cu coada"  s.a.m.d. si asa au aparut si la ei masinile compacte ( ptr. ei ,ca acolo totul e mare).Cat priveste Renault sau Citroen , cine contesta un fapt "banal"cum ar fi conceptul inovator "hatchback"( vezi R16 ) sau avantgardismul (vezi "La Deesse") doar fiindca nu agreeaza marcile europene isi neaga cunostintele in domeniul auto.


Eu nu am contestat conceptele inovatoare si avantgardismul, am spus ca Renault-urile din anii '60 erau banale. Adica urate!

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.432
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #39 : 04/10/14*, 15 »

Legat de faruri,uitati-va in poza si cedeti ca pe partea soferului pe grila este scrisul CHARGER R/T,daca va uitati mai atent dunga este intrerupta.
Uitati-va mai spre final la video.
Se deschid ca niste pleoape.

http://www.youtube.com/watch?v=HT6TyMy16LM



Ti se pare tie, nu este nicio dunga intrerupta acolo; este o masina fara faruri!
Cat despre video, acolo este vorba despre alta masina: una cu patru faruri pe care au adus-o la final.
Te-ai prins?!!!

Offline renault

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 198
  • Gen: Bărbat
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #40 : 04/10/14*, 16 »

Eu nu am contestat conceptele inovatoare si avantgardismul, am spus ca Renault-urile din anii '60 erau banale. Adica urate!
Asa este. Sincer , imi plac mai mult , din cele europene , masinile britanice ale acelor ani care aveau o anumita distinctie aristocratica, pastrata chiar si azi.
E bine sa fii normal dar...cine te lasa?

Offline Stefan

  • IERTAND, TE IERTI PE TINE
  • Super-Hero Member
  • ******
  • Mesaje postate: 13.950
  • Gen: Bărbat
  • Sa nu dispretuiesti ce nu intelegi.
    • Miniauto
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #41 : 04/23/14*, 08 »


asta sigur are ceva suspect la extremitatile calandrului... or fi faruri "escamoNtabile". o fi altceva, dar sigur linia e intrerupta, cum zice micul alex... eu zic ca totusi sunt faruri.

Ne-am  adunat  aici  ca  sa fim  mai  multi:  Forum  Miniauto
Cumpar cu prioritate: VW T1, Matiz, , dricuri, super- si hypercars

Offline kta_87

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.944
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
    • automodels.ro
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #42 : 04/23/14*, 08 »

Eu nu am contestat conceptele inovatoare si avantgardismul, am spus ca Renault-urile din anii '60 erau banale. Adica urate!
Cum adica erau urate? Acum nu mai sunt  :/()?!??!!
......

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.432
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #43 : 04/23/14*, 10 »
Ba da, au pastrat traditia!  ;)

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.432
Re: Flying R12 ( R12 volant, pentru francofoni)
« Răspuns #44 : 04/23/14*, 10 »
asta sigur are ceva suspect la extremitatile calandrului... or fi faruri "escamoNtabile". o fi altceva, dar sigur linia e intrerupta, cum zice micul alex... eu zic ca totusi sunt faruri.


Nu e dom'le nicio linie! E clar ca nu are faruri!


P.S. Bai ne-a Fane, nici mata nu mai stii de gluma?!!